Designed by Veethemes.com

Green pleated skirt


After a while here's my new post. We shoot this yesterday after Bloger's Bazaar in Modni Kolektiv. I just want to thank all bloggers that organized it with Modni Kolektiv it was really nice. Also I was just thinking that there should be more events like this one so we could spend some time together.
After that we had an amazing day! It was finally sunny so we were shooting, snapchating, eating, drinking coffee and planning some other things. I love days like this that spontaneously turn into something great.

Also this was the first time I wore this skirt and I looove it. Now I want to wear it all the time 'cause it's so beautiful and different. I'm usually skeptical about midi skirts (althoug I adore them) because I'm short and most of them don't fit me. But I found few that actually look on me & this is one of them. Color is absolutely amazing - in fact it's my favourite color and it's strange that I don't have much clothes in this color. But this year I decided to change it and buy this skirt & bag. 

I hope so that there will be more sunny&spontaneous days like this one. Enjoy! :*










Nakon pauze vrijeme je za novi post. Ovo smo slikali jučer nakon blogerskog bazaara u prostoru Modnog Kolektiva. Želim zahvaliti svim blogericama koje su ovo organizirale zajedno s curama iz Modnog Kolektiva jer je bilo zbilja divno. Usput sam razmišljala kako bi trebalo biti više ovakvih događaja na kojima bi se mogli družiti. 
Nakon toga smo proveli jedan divan dan u Zagrebu! Konačno smo dočekali sunce pa smo mogli slikati, usput smo snapchatali, jeli, ispijali kavu i planirali neke nove stvari. Obožavam ovakve dane koji se spontano pretvore u nešto odlično.

Također ovo je prvi puta da nosim ovu suknju i obožavam je. Sada je želim stalno nositi jer je divna i drugačija. Obično sam skeptična oko ove midi dužine suknji (iako su mi zbilja divne) jer sam niska i većina mi ne pristaje. Ali uspjela sam naći nekoliko koje mi čak i pristaju i ovo je jedna od njih. Boja je nešto savršeno - zapravo ovo mi je najdraža boja i čudno je kako nemam više stvari ove boje, ali ove godine sam to odlučila promijeniti ovom suknjom i torbom.

Nadam se da će uskoro biti još ovakvih divnih sunčanih i spontanih dana. Uživajte! :*



I WAS WEARING:
Skirt: Mango
Bag: Zara
Coat: SheIn

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)