Designed by Veethemes.com

Camel trench


Hope you're having a nice day! My last few days were so weird - so many things happened, some really good and some really bad. But, we're moving on, what else can we do? :) 
It was about time for a new post. This time I'm showing you my new trench that I looove! Perfect for autumn, especially in this color. It's from New Dress site! For the price I paid I'm more than happy with it - it actually looks more expensive that it is. Also it is very soft and color is great. I already wore it few times when temperature was fine and will probably take any chance to wear it in the future! You can find it here to order! 
What you can also see in this post is my new baby blue backpack that came recently. I'm just trying to combine it with everything!

Until the next time! :*










Nadam se da vam dan dobro protječe! Mojih posljednjih par dana su zbilja bili neobični - dogodila se hrpa stvari, neke zbilja dobre i neke stvarno loše. Ali što je tu je, idemo dalje. 
Bilo je već i vrijeme za novi post. Ovoga puta vam pokazujem novi baloner koji jednostavno obožavam! Dugo sam tražila nešto ovakvo za jesen baš ove boje. Naručen je sa stranice New Dress! Za cijenu moram priznati da sam i više nego zadovoljna - izgleda daleko skuplje nego što zaista je. Također jakoo je mekan i boja mi je divna. Već sam ga par puta nosila kada mi je vrijeme to dozvolilo i vjerojatno ću iskoristiti svaku priliku da ga opet nosim prije zime! Možete ga naći ovdje za naručiti!
Također vidite i moj novi plavi ruksak koji je nedavno stigao. Od kada je došao pokušavam ga kombinirati uz apsolutno sve!

Do sljedećeg posta! :*



I WAS WEARING:
Trench: New Dress (HERE)
Ankle boots: Bershka
Backpack: SheIn (HERE)
Jeans: Zara
Jumper: H&M
Shirt: H&M
Watch: Michael Kors

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Mariela