Designed by Veethemes.com

Dressgal: Mosaic dress


New week, new post! I'm really sorry about not posting for some time but I've been in Zagreb for a few days for collage bussines and such things. During my stay there I've prepared all posts I shooted during summer so they will be posted frequently now. :)

Here is my first Dressgal post with amazing piece! I really love this mosaic dress 'cause it looks great and different. This strap around neck and great mosaic print - outstanding! Also colors are perfectly balanced and you can wear it everywhere - casual or a bit more elegant outfit. In this post I combined them with my favourite brown leather Zara sandals and Mango bag. For hot summer days here we have these Dior inspired sunglasses also from Dressgal that I really love - I think I wore only them last month!

There will be more posts soon, just stay tuned. And I hope you enjoy these last summer days! :* 
P.S. Good luck in school! :)




















Novi tjedan, novi post! Zbilja mi je žao zbog ove kratke pauze, ali bila sam u Zagrebu zbog obaveza na faksu. Ipak jedna dobra stvar je to što sam pripremila slike za nove postove koje sam slikala tokom ljeta tako da će i oni sada ići jedan za drugim konačno. :)

Ovo je moj prvi post u suradnji s Dressgal stranicom u kojem vam prikazujem jedan odličan komad! Zbilja mi se sviđa ovaj mozaičan print na haljini jer izgleda odlično i drugačije. Ova traka oko vrata i mozaičan print čine haljinu izvanrednom! Također su boje savršeno usklađene i može se zbilja nositi u svakoj prilici - nešto opušteno ili više elegantan outfit. U ovom postu kombinirala sam ju s mojim najdražim sandalama od smeđe kože i Mango torbicom. Za vruće ljetne dane dodala sam Dior inspirirane naočale također s Dressgal stranica koje zbilja obožavam - mislim da sam jedino njih nosila prošlih mjesec dana!

Sada će često biti novih postova tako da slobodno pratite. Nadam se da uživate u posljednjim danima ljeta! :*
P.S. Sretno u školi svim čitateljima koji sada kreću nazad! :)


I WAS WEARING:
Dress: Dressgal (HERE)
Shoes: Zara
Bag: Mango
Bracelets: U-lala jewelry
Sunnies: Dressgal (HERE)

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Dora Dii