Designed by Veethemes.com

Boho summer


While you are reading this I'm using my last days of summer to spend some time on seaside. As you might have already figured it out travel is my passion and if I could I would travel the whole time! 

Another thing I really love is spring-summer season so I'll try to make it longer with my outfit posts before I go back to jumpers, jeans and scarves. These sandals were on my legs many times this summer (you could have seen them in my post here) and I will try to keep them in my daily outfits for as long as I can 'cause I adore them with jeans, shorts, dresses and everthing! This time I've combined them with simple white dress that has floral print. Dress that I'm wearing in this post means a lot to me really. 

I hope so that you all are having nice summer-end. I'll try to make even more summer posts for you while I'm here. :* Until then follow me on instagram (@daisyelegant) i Facebook.








Dok vi ovo čitate ja koristim posljednje dane ljeta da ih provedem na moru. Kao što ste mogli primijetiti putovanje je moja strast i da mogu putovala bih stalno! 

Još nešto što zbilja volim je sezona proljeće/ljeto tako da ću ju kroz svoje postove probati produžiti prije nego se vratim u džempere, traperice i šalove. Ove sandale sam nosila dosta često ovog ljeta (mogli ste ih vidjeti u mom postu ovdje) i nastojat ću ih zadržati u svojim dnevnim outfitima što duže jer ih obožavam uz traperice, šorceve, haljine i doslovno sve! Ovoga puta sam ih kombinirala s jednostavnom bijelom haljinom s cvjetnim printom. Haljina koju nosim u ovom postu mi zbilja puno znači.

Nadam se da imate lijep kraj ljeta. Pokušati ću napraviti još pokoji ljetni post dok sam ovdje. :*  Do tada - pratimo se na instagramu (@daisyelegant) i Facebooku.



I WAS WEARING:
Dress: Amadeus
Shoes: Zara
Bag: Mango
Watch; Michael Kors
Sunnies: H&M

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos by my mum