Designed by Veethemes.com

Striped


As you can see - new blog design is here. I can not tell you this will be for good, I'm still thinking about few changes. But, what do you think about it? What I like about this design are these social media icons (left up) and pages on the bottom (About me for example). These are just some details that I've been planing for some time and I'm glad they are finally on the blog. Also you can see some big changes in post view and side bars. If you have ANY suggestions just let me know 'cause I'm new in this. 

Right now (as you can see) I am in Pula (Istra) on my vacation. This year my goal is to visit as many cities on the Adriatic sea as possible. By now this is going well, hope so it will continue this way. 

Enjoy you guys! :*










Kao što možete primjetiti - novi dizajn bloga je tu. Ne mogu obećati da će ovaj biti za stalno, još uvijek razmišljam o nekim izmjenama. Zanima me što vi mislite o tome? Ono što se meni sviđa u vezi ovog dizajna jesu ove ikone društvenih mreža (lijevo gore) i stranice na dnu bloga (O meni npr.). To su samo neki detalji koje sam već neko vrijeme planirala dodati i drago mi je da su konačno na blogu. Također možete vidjeti neke velike promjene u prikazu posta i side bara. Ako imate BILO KAKVIH prijedloga slobodno recite jer sam nova u svemu ovome.

Trenutno sam (kao što možete vidjeti) u Puli (Istra) na ljetovanju. Ove godine mi je cilj posjetiti što više gradova na Jadranskom moru. Do sada mi ide dobro i nadam se da će se tako i nastaviti.

Uživajte! :*

I WAS WEARING:
Dress: Pull&Bear
Shoes: Bershka
Bag: Accessorise
Watch: Michael Kors
Bracelets: lpm&Šaptač cipelama and Accessorise

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)