Designed by Veethemes.com

Roof shooting

Hey guys!

Here's new post, finally. I took these photos about two years ago but I'm posting them now. This was something I wore for a little trip to Osijek. It was a bit windy - as you can see on my hair. I must admit I really love this green sweater 'cause it can be both, classy and casual. Also this is the first time you can see my new parka I bought this winter on sale - it's amazing 'cause it can become trench if I remove fur and I'm sure I'll wear it like that this spring. :)

Funny thing - I also changed my hair color in the meantime for my prom. I haven't even used to this one and new one is already here haha! But also I'm really disappointed 'cause my hair always achieve to look a bit orange/coppery and not that blonde/brown that I want it. But you'll see it next time.

While you're reading this I'm almost on my way to Zagreb. I'll be there for a week and I only hope that weather will be fine for shooting and enjoying some spring days in this beautiful city. Also I need to start studying for my finals - it will be a long week I can see.

_________________________________________________________________________________

Hej ljudi!

Evo konačno novi post. Slike su stare otprilike 2 tjedna, ali evo ih sada i na blogu. Ovo sam nosila kada smo bili u Osijeku. Bilo je vjetrovito - što možete vidjeti po mojoj kosi (ali sam uživala jer je to bio prvi proljetni vikend <3). Moram priznati da jako volim ovu zelenu vesticu jer se može kombinirati u nekim ozbiljnijim, ali i ležernim kombinacijama. Također ovo je prvi puta da vidite moju novu parku koju sam uhvatila na sniženju zimus - savršena je jer može postati trench kaput ako skinem krzno i sigurna sam da ću je nositi tako ovoga proljeća. :)

Još nešto - u međuvremenu sam promijenila boju kose za maturalnu večer. Nisam se još bila priviknula niti na ovu boju, a nova je već bila tu haha! Ali također sam pomalo razočarana svojom kosom koja uspjeva svaki puta odvući na bakreno umjesto na medenu boju koju želim. Ali, vidjet ćete sve u drugom postu.

Dok vi ovo čitate ja sam gotovo na putu za Zagreb. Slijedećih tjedan dana sam tamo i samo se nadam da će vrijeme biti dobro za slikanje i uživanje u proljeću u ovom predivnom gradu. Također je vrijeme da ozbiljnije počnem učiti za maturu - već vidim da će biti dug i naporan tjedan. 













I WAS WEARING:
Pants: Zara
Sweater: s. Oliver
Parka: Mango
Ankle boots: Bershka

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Antonio