Designed by Veethemes.com

Urban white

Hey guys! 

I had a plan to make something special for Christmas and for my 1st blog-birthday (which was yesterday) but since I was sick for 4-5 days that just didn't happened. Also these few days that are left until the New Year I'm spending with family and friends 'cause on 1.1. I'm going to Zagreb and I'll have a lot of stuff to do for school. Snow has fallen recently so it's just another reason why there's no posts past few days, I'm just not ready yet to take snow pictures, I only dream of sunny weather again! 

This is my last outfit post for this year. Next post will probably be 2014 review of everything I did this year. We shoot this outfit before holidays and snow so it's still a bit fall, not winter. I really love this trench coat! I almost forgot about it because it was in another closet but here it is again. As you can see these boots are my absolutely favorite since I got them 'cause they look great with everything. :)

White is one of my favorite colors. Although I really loveee to wear it during summer sometimes I love seeing winter outfits in white, combined with something distinctly, because it looks effective and elegant. It just stands out of most dark winter outfits. :D

I want you to enjoy these last few days of this beautiful year with people you love! :*
_________________________________________________________________________________

Hej dragi!

Imala sam namjeru napraviti neke posebne postove za Božić i prvi rođendan mog bloga (što je bilo jučer), ali kako sam bila bolesna 4-5 dana to se jednostavno nije dogodilo. Također posljednjih par dana koji su preostali do Nove godine provodim s obitelji i prijateljima jer 1.1. idem za Zagreb i imat ću hrpu obaveza za školu. Snjeg je nedavno pao tako da je to još jedan razlog zašto nema ostova posljednjih par dana, još nisam spremna slikati outfite na snjegu, jedino se nadam povratku sunčanog vremena!

Ovo je moj posljednji outfit za ovu godinu. Sljedeći post će vjerojatno biti pregled 2014, svega što sam napravila ove godine. Ovaj smo outfit slikali prije praznika i snijega (gotovo sam i zaboravila na ove slike) tako da je još uvijek više jesenski nego zimski. Ja sam zbilja zaljubljena u ovaj kaput! Gotovo sam zaboravila na njega jer je bio u drugom ormaru, ali evo ga opet na mom blogu. Kako možete primjetiti, ove čizme su mi apslutni favorit od kada sam ih dobila jer zaista dobro izgledaju na sve. :)

Bijela je jedna od mojih omiljenih boja. Iako ju zaista obožavam nositi tokom ljeta ponekad volim vidjeti i zimski outfit u bijelom, uz nešto što odudara, jer izgleda efektivno i elegantno. Zbilja odstupa od večine tamnih zimskih outfita (barem u mom slučaju). :D 

Želim da još ovih posljednjih par dana godine uživate s ljudima koje volite! :*
















I WAS WEARING:
Shirt: Mango
Trench: Zara
Boots: Jeffrey Campbell
Pants: Mango
Bag: Accessorise
Ring: Accessorize
Hair band: American Apparel

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Antonio