Designed by Veethemes.com

2014 review

Hey my lovely readers!

2014 is coming to an end and it's time to review everything I did in the past year. This was really special year for me. My blog recently had 1st birthday, and that's the thing that marked this year. It was my first year as a fashion blogger and I must say that I have learnt many things in this year about blogging and I hope so that in 2015 I'll work on my blog even harder to make it better. Because I'm still new in all this and also I'm still in high school I didn't have so much outfits to pick just the best ones, here in this post I'll review all my outfit posts during this year. :)

Besides all these things about blog I had a really great year in every aspect of my life. Something I'll remember from 2014 is travel to Rome and my last school trip through Italy, France and Spain with amazing people. <3 Also I met some great people that I want to stay in my life as long as possible, renewed some friendships and had amazing time with my boyfriend. Many things happened to me in my private life that I waited for so long and I can't believe that it's now behind me.

This was the year of great moments, lifetime memories, nice people, amazing places and travels, some new experiences, good clothes and much more good things. And that is what I want to remember from 2014, not those sad and bad moments.

In the end, I just want all of you just the best in 2015, as much love, fun and great moments and people as possible. Let's make the best of this New Year that is on our door already. :*

_________________________________________________________________________________

Pozdrav dragi moji čitatelji!

2014. se bliži kraju i vrijeme je da pregledam sve što sam napravila u protekloj godini. Ovo je za mene bila zbilja posebna godina. Moj je blog nedavno imao 1. rođendan, i to je zapravo stvar koja mi je obilježila ovu godinu. Bila mi je ovo prva godina kao modna blogerica i moram reći da sam naučila dosta toga o bloganju kroz ovu godinu i nadam se da ću u 2015. još više raditi na blogu kako bi ga poboljšala. Pošto sam još uvijek nova i imam i školu nisam imala hrpu outfit postova iz kojih bi odabrala samo one najbolje pa sam se odlučila u ovom postu prikazati sve svoje outfit postove (ovi vertikalni su i kronološki). :)

Pored svih ovih stvari vezanih uz blog imala sam odličnu godinu u svakom aspektu života. Nešto što ću pamtiti iz 2014. je putovanje u Rim i maturalac kroz Italiju, Francusku i Španjolsku s predivnim ljudima. <3 Također sam upoznala neke divne ljude koje želim što dulje u svom životu, obnovila sam neka prijateljstva i provela divnu godinu s dečkom. Dogodilo mi se uno stvari i u privatnom životu koje sam toliko dugo čekala da ne mogu vjerovati da su sada iza mene.

Bila je ovo godina divnih trenutaka, životnih uspomena, dobrih ljudi, predivnih mjesta i putovanja, novih iskustava, dobre odjeće i još puno dobrih stvari. I to je ono čega se iz 2014. želim sjećati, a ne onih tužnih i loših trenutaka.

Na kraju želim vam samo sve najbolje u 2015., što više ljubavi, zabave i divnih trentaka i ljudi. Napravimo najbolje moguće i od Nove Godine koja nam već kuca na vrata. :*