Designed by Veethemes.com

Yellow is here again

Hey guys!

Finally I found time to post some old photos. I've figured out that lately I'm just trying to have a nice time, relax and enjoy before the hell in school starts. That's also the reason I haven't had time to make new posts. Tomorrow I'll go to Zagreb on Interliber to buy some books and have fun with friends. :)
Although my promises are sometimes wrong I really hope so to find even more time to blog and make different blog posts and new friends through this trip with you.

And something about outfit - I'm not really a fan of brown but these pieces I really love because they are cozy and comfortable for this warm autumn. This hat is a gift from my aunt and I love it! Yellow is also important in this post - it's coming back in my style! When I was little yellow was my favorite colors and now I'm falling for it again. 

Enjoy. :*
_________________________________________________________________________________
Hej ljudi!

Konačno sam našla vremena za objaviti ove stare slike. Primjetila sam da u posljednje vrijeme samo pokušavam provoditi vrijeme što bolje, opustiti se i uživati prije nego što započne pravi pakao u školi. To je isto jedan od razloga zašto nisam imala vremena postati. Sutra sam opet u Zagrebu, ovaj put zbog Interlibera, dolazim po neke knjige i uživati s prijateljima. :)
Iako moja obećanja često ostanu neispunjena zaista se nadam da ću nalaziti vremena za bloganje i uvesti još neke postove i stvoriti nova prijateljstva.

Da prijeđem na outfit - inače nisam fan smeđe boje, ali ovi komadi su mi zbilja dragi jer su udobni za ovako toplu jesen. Šešir je poklon od tete i obožavam ga! Žuta je također bitna u ovom outfitu - vraća se polako u moj ormar! Kada sam bila mala žuta mi je bila omiljena boja i sada ponovno padam na sve što je  žuto.

Uživajte. :*















I WAS WEARING:
Dress: H&M
Shoes: Jeffrey Campbell (shoebox)
Bag: Furla
Hat: H&M


Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Antonio