Designed by Veethemes.com

New booties

Hey guys!

Lately I'm just posting all photos that I forgot to post in October. :)

I know that you've already saw this dress but I think that I wear it the most so here it is in a bit different outfit. These new ankle boots are amazing and I'm just in love with them. You can wear them both in casual and classy outfits. I've also worn them on one party and my feet were fine. :D
In this post you can also see something I don't wear often but I really love - knee socks!

More posts soon, I promise! Enjoy! :*
_________________________________________________________________________________
Hej ljudi!

U posljednje vrijeme samo nadoknađujem davno uslikane fotke koje nisam stigla objaviti prošli mjesec. :)

Znam da sam vam već pokazala ovu haljinu u jednom prethodnom postu, ali mislim da ju najčešće nosim od svih haljina pa je sada opet vidite u jednom drugačijem outfitu. Ove čizmice su odlične i jednostavno sam se zaljubila. Možete ih nositi u opuštenim i malo otmjenijim outfitima. Također sam ih nosila i na jednu zabavu i noge su mi preživjele. :D
U postu se također (po prvi puta valjda) pojavljuje nešto što ne nosim često, ali jako volim - dokoljenke! 

Uskoro i novi post! Uživajte! :*












I WAS WEARING:
Dress: Bershka
Booties: H&M
Bag: H&M
Sunnies: eNVyRoom for Bipa
Knee socks: Jadran
Jacket: Sheinside

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Antonio