Designed by Veethemes.com

Romantic rose

Hey guys!
Last few days I've been either busy either resting and enjoying my last days here! :) Packing, dealing with some obligations and trying to keep up with the blog as I won't post anything while I'm on my trip - all that brought even more excitement! Right now I'm done with all that and I'm enjoying Italy!
In this post you can see one of my favorite dresses that I wore on my birthday party. Dress is romantic, light pink and plated with this 'peplum' end that gives something special. When I walk in it I feel like it just dances around me. It's combined with JC Lita inspired shoes from Mart of China and my new blue plastic clutch that  I really love! Only problem is that I had a little accident - it broke a little, but it's fixed now :)
Enjoy today everyday! :*
_________________________________________________________________________________
Pozdrav svima!
Posljednjih sam dana ili zauzeta ili koristim vrijeme za odmor i uživanje prije nego odem! :) Spremanje, obavljanje posljednjih obaveza i održavanje bloga jer neću postati dok me ne bude - sve to donosi još više uzbuđenja! Dok vi ovo čitate ja sam završila sve to i negdje uživam u Italiji. :)
U ovom postu možete vidjeti jednu od meni omiljenih haljina koju sam nosila na svom rođendanu. Haljina je romantične svijetlo roze boje, plisirana i s ovim 'peplum' završetkom koji joj daje ono nešto posebno. Kada hodam u njoj osjećam se kao da ona 'pleše' oko mene. Kombinirala sam ju s JC Lita inspiriranim cipelama s Mart of China i novom plavom prozirnom clutch torbicom koju obožavam! Jedini problem je mala nezgoda - malo se slomila, ali sada je popravljena :)
Uživajte u svakom danu! :*
















I WAS WEARING:
Dress: Sheinside
Shoes: Mart of China
Clutch: Acessorise
Sunnies: H&M
Ring: Aldo

Follow me:
BLOGLOVIN
FACEBOOK
INSTAGRAM (@daisyelegant)
TWITTER
GOOGLE+

Photos taken by Antonio